Dila

Thursday, October 16, 2014

RINDU!!!!

Aku rindu...

Ya..aku terlalu rindu..
Rindu dengan segala2nya..

Aku rindu zaman kanak-kanak ku..
berlari ke sana sini..
bermain mcm2 jenis permainan..
dari pagi smpai ke petang..
Aku rindu itu semua...

Melangkah ke zaman sekolah,
Sekolah rendah yang penuh dgn kegembiraan..
masih kanak2 lg rasa nya ketika itu..
bermula dr situ la aku mengenal erti kawan...
dan dr situ juga la aku mula mengumpul kwn2..
kwn2 suka dan semestinya ketika itu aku x mengenal apa erti duka..


Mempelajari sesuatu dalam hidup bila aku melangkah sedikit ke arah dewasa...

Aku rindu sekolah menengah yang penuh duka lara..
di sini la aku mula belajar tentang suka duka hidup..
di sini la aku mula mengenal mana manis n mana pahit..Aku rindu semua itu..

Selepas itu,
aku melangkah ke satu tahap yang btul2 menguji kehdupan aku..
membuat aku lebih dewasa..
ya...sangat2 dewasa..
Aku rindu zaman universiti..
Aku rasa aku dh terlalu dewasa ketika itu..

Dan kini,
aku mempraktikan kehdupan dr segala2 yang aku rindu..


Ada kerinduan di masa lalu..
tp x ingin utk ku ungkit...

"ALL I WANNA DO IS ONLY WITH YOU"

xoxo
D

No comments:

Post a Comment